Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0101776
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072117.3
    100
      
    $a 20090918a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vybraných ukazovateľov Slovenskej republiky ako úvod do spoznávania jej sociálneho marketingového prostredia $f Ivana Mižičková
    301
      
    $a VEGA 1/0251/08
    330
      
    $a Analýza najvhodnejších štatistických ukazovateľov s cieľom charakterizovať sociálne prostredie Slovenskej republiky. Štruktúra domácností v SR podľa sociálnych skupín. Vekové zloženie obyvateľstva (2004-2007). Analýza uzavretých a rozvedených manželstiev (2000-2007). Štruktúra hrubých peňažných výdavkov domácností (2007).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 262-266 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006704 $a ukazovatele ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001796 $a domácnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007069 $a výdavky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006949 $a vek
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003508 $a muži
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy
    675
      
    $a 65.012.12 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000296 $x Výskum. Pozorovania. Analýzy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090918 $g AACR2
  2. SYS0070285
    LBL
      
    01812nam$$2200469$$$450$
    005
      
    20240109070935.9
    010
      
    $a 978-1-58906-615-1
    100
      
    $a 20080131d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Building monetary and financial systems $e case studies in technical assistance $f editors Charles Enoch, Karl Habermeier, and Marta Castello-Branco
    210
      
    $a Washington, D.C. $c International Monetary Fund $d 2007
    215
      
    $a xii, 345 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006143 $a sústava menová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006139 $a sústava finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005829 $a spoločnosti finančné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002955 $a krajiny rozvojové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004431 $a politika finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004433 $a politika hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004505 $a pomoc technická
    675
      
    $a 336 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000137 $x Financie. Verejné financie. Colníctvo. Bankovníctvo. Peňažníctvo
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029167 $a Enoch $b Charles $4 340
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066881 $a Habermeier $b Karl $4 340
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0018234 $a Castello-Branco $b Marta $4 340
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080131 $g AACR2
  3. SYS0084951
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502071950.6
    100
      
    $a 20081029a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora $f Ivana Mižičková
    330
      
    $a Problematika caused related marketingu (CRM) s dôrazom na jeho využiteľnosť v praxi podnikateľských subjektov. Teoretické zázemie využívania CRM. Subjekty CRM a partnerstvo. Výhody a nevýhody spojené s aplikáciou CRM v praxi. Predpoklady úspechu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0081859 $1 010 $a 978-80-8083-582-8 $1 200 1 $a Scientia Iuventa 2008 $b elektronický zdroj $e proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students $e Banská Bystrica, 13. jún 2008 $f compiler: Ľuboš Elexa, Monika Makanová $1 210 $a Banská Bystrica $c Matej Bel University, Faculty of Economics $d 2008 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0006955 $a partnerstvo verejno-súkromné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004310 $a podnik súkromný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081029 $g AACR2
  4. SYS0090448
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072018.2
    100
      
    $a 20090129a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Cause related marketing ako win/win partnerstvo ziskového a neziskového sektora $f Ivana Mižičková
    330
      
    $a CRM z pohľadu neziskovej organizácie a z pohľadu ziskových spoločností. CRM (cause related marketing) predstavuje efektívnu spoluprácu organizácií tretieho sektora so ziskovo orientovanými spoločnosťami, pri ktorej všetky zainteresované strany dosahujú svoje ciele.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147530 $1 011 $a 1336-3344 $1 200 1 $a Efekt $e časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie $v Roč. 6, č. 5 (2008), s. 16-17 $1 210 $a Bratislava $c 1. Slovenské neziskové servisné centrum $d 2008
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090129 $g AACR2
  5. SYS0095550
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072049.9
    100
      
    $a 20090604a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Demokratizácia vzťahov medzi mužmi a ženami v SR: ilúzia alebo realita? $f Mária Antalová
    330
      
    $a Nedodržiavanie princípu rovnosti vzťahov medzi mužmi a ženami na Slovensku. Neformálna a formálna úroveň rovnosti. Postoje k meniacim sa rolám mužov a žien v SR. Rodové rozdiely v hodinovej výške príjmov. Zastúpenie žien v národných parlamentoch vo vybraných krajinách Európskej únie. Systémové návrhy na zmenu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0148076 $1 011 $a 1336-3727 $1 200 1 $a Sociálno-ekonomická revue $e vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal $d Social and economic revue $v Roč. 6, č. 1 (2008), s. 9-17 $1 210 $a Trenčín $c Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne $d 2008
    541
    1-
    $a Democratisation of relations between men and women in the Slovak Republic: Illusion or reality?
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001709 $a diskriminácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003508 $a muži
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005473 $a rovnoprávnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001653 $a demokratizácia
    675
      
    $a 316.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000044 $x Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0053930 $a Antalová $b Mária $f 1952- $p EUBFNHKSR $9 100 $4 070 $T Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090604 $g AACR2
  6. SYS0061387
    LBL
      
    01953nam$$2200517$$$450$
    005
      
    20240109070945.8
    010
      
    $a 978-1-58906-616-8
    100
      
    $a 20070618d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Economic growth and integration in Central America $f edited by Dominique Desruelle and Alfred Schipke
    210
      
    $a Washington, D.C. $c International Monetary Fund $d 2007
    215
      
    $a viii, 102 s.
    225
    2-
    $a Occasional paper $v 257
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006051 $a Stredná Amerika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005707 $a situácia hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004433 $a politika hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005227 $a rast hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005264 $a reformy dôchodkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007308 $a zadlženosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006139 $a sústava finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004431 $a politika finančná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001739 $a dlhy verejné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004440 $a politika menová
    675
      
    $a 338.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000152 $x Hospodárska situácia
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0028939 $a Desruelle $b Dominique $4 220
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0016478 $a Schipke $b Alfred $4 220
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070312 $g AACR2
  7. SYSc113731
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20190408123124.3
    100
      
    $a 19991013d1984 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ekonomická geografie 1 $e geografie zemědělství $f Ivan Bičík
    210
      
    $a Praha $c Státní pedagogické nakladatelství $d 1984
    215
      
    $a 105 s.
    675
      
    $a 9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000387 $x Geografia. Zemepis. Biografia. Dejiny
    700
    -1
    $a Bičík $b Ivan $3 eu_un_auth*p0046693 $4 070
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0002663 $a Univerzita Karlova v Praze $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19991013 $g AACR2
  8. SYS0012960
    LBL
      
    00260nx^^a22001213^^450
    005
      
    20230117130329.9
    100
      
    $a 20060928asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Fobelová $b Daniela
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060928
  9. SYS0094487
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072042.1
    100
      
    $a 20090512a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Fundraising ... vedeli ste ? $h 1. diel $f Ivana Mižičková
    330
      
    $a Fundraising - predstavuje spôsob komunikácie organizácie tretieho sektora s jej cieľovou skupinou súčasných/potenciálnych prispievateľov či podporovateľov, ktorých odborná literatúra označuje ako donorov. Ciele, základné pravidlá, typológia fundraisingu. Pokračovanie v budúcom čísle časopisu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164542 $1 011 $a 1336-3344 $1 200 1 $a Efekt $e časopis pre efektívne riadenie mimovládnej organizácie $v Roč. 7, č. 1 (2009), s. 15-16 $1 210 $a Bratislava $c 1. Slovenské neziskové servisné centrum $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004033 $a organizácie nevládne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    675
      
    $a 06 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000018 $x Organizácie. Združenia. Kongresy. Výstavy. Múzeá
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019169 $a Mižičková $b Ivana $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20090512 $g AACR2
  10. SYS0063492
    LBL
      
    01442naa$$2200301$$$450$
    005
      
    20231128135309.3
    100
      
    $a 20070917a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Hodnota pro zákazníka ve zdravotnictví $f Ján Košturiak
    330
      
    $a Formy plytvania v nemocniciach. Metódy zvyšovania hodnoty pre zákazníka - pacienta. Zvyšovanie hodnoty pre zákazníka metódami, ktoré používajú priemyselné podniky ( metódy štíhlych procesov, teória obmedzenia - TOC, alebo Six sigma) v západoeurópskych krajinách. Prínosy zlepšenia zdravotníckych procesov v Nemecku a v USA.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129773 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník vydavatelství Economia $d Manager digest $v Roč. 42, č. 9 (Září 2007), s. 12-16 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007462 $a zdravotníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007352 $a zariadenia zdravotnícke
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002742 $a klienti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006913 $a úžitok
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006028 $a strata
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006402 $a technika
    675
      
    $a 614 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000256 $x Verejné zdravotníctvo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0024198 $a Košturiak $b Ján $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070917 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.