Basket

  Untick selected:   0
  1. HLUBINA, Palo. Ako spoznať budúcnosť (a budúceho zákazníka). In Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620, 11. augusta 2010, roč. 18, č. 16, s. 19-23.
    article

    article

  2. PŘÍVAROVÁ, Magdaléna. François Perroux a jeho originálna vízia ekonómie. In Vybrané aspekty makroekonomického prostredia v Slovenskej republike a v Európskej únii : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4619-5, s. 295-302 CD-ROM. ITMS 26240120032.
    article

    article

  3. TOMAŠKOVÁ, Katarína. Možnosti rozvoja cestovného ruchu v regióne Horná NItra : bakalárska práca. Škol. Pavol Plesník. Bratislava, 2009. 56 s.
    book

    book

  4. FUČÍK, Martin. Novelizácia zákona č. 381/2001 Z.z. In Poistné rozhľady : časopis slovenského poisťovníctva. - Bratislava : Slovenská asociácia poisťovní, 2003. ISSN 1335-1044, 2003, roč. 9, č. 2, s. 8.
    article

    article

  5. TOMAŠKOVÁ, Katarína. Produktové mixy pre konkrétne segmenty klientely vo vybraných regiónoch Slovenskej republiky : diplomová práca. Školiteľ: Pavol Plesník. Bratislava, 2011. 86 s.
    book

    book

  6. KOZLOVA, Olimpiada Vasil'jevna. Teória riadenia socialistickej výroby. Bratislava : Alfa, 1982. 295 s. Edícia ekonomickej literatúry. [Copy count : 3, currently available 2, at library only 1]
    book

    book


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.