Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0133004
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161109111459.9
    100
      
    $a 20110614d2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vývoja postavenia chudoby v spoločnosti $e bakalárska práca $f Ingrid Kapustová $g školiteľ: Pavol Vincúr
    210
      
    $a Bratislava $d 2010
    215
      
    $a 53 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0039472 $a Kapustová $b Ingrid $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048964 $a Vincúr $b Pavol $p EUBFNHKHP $4 727 $T Katedra hospodárskej politiky FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001198 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra hospodárskej politiky $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110614 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0125314
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502083317.9
    100
      
    $a 20110209a2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Branche Specific Elements in Slovakia's Retailing $f Dagmar Lesáková
    301
      
    $a VEGA 1/0652/10
    330
      
    $a Maloobchodné podnikanie poslednej dekády na Slovensku. Analýza troch hlavných skupín maloobchodníkov v krajine. Štruktúra slovenského maloobchodu. Trendy v maloobchode. Nákupné zvyky slovenských spotrebiteľov. Vzťahy medzi obchodníkmi a spotrebiteľmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181945 $1 011 $a 1820-4570 $1 200 1 $a Megatrend review $e the international review of applied economics $v Vol. 7, no. 2 (2010), s. 43-51 $1 210 $a Belgrade $c Megatrend University $d 2010
    541
    1-
    $a Špecifické prvky odvetvia v maloobchode na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110209 $g AACR2
  3. SYS0213045
    LBL
      
    00000nam--22^^^^^---450-
    005
      
    20221108071143.5
    010
      
    $a 978-0-415-60231-0
    100
      
    $a 20160223d2010łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng
    102
      
    $a IN
    200
    1-
    $a Business clusters $e partnering for strategic advantage $f editors: C. Jayachandran... [et al.]
    210
      
    $a New Delhi $c Routledge $d 2010
    215
      
    $a 392 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005760 $a klaster
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007080 $a výhody konkurenčné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010584 $a partnerstvo strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044859 $a riadenie výkonov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005863 $a spolupráca podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002681 $a kapitál ľudský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006357 $a štúdie prípadové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005524 $a rozmiestenie priemyslu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné
    675
      
    $a 334.75/.76 $v 1. stred. $z hrv $T . $3 eu_un_auth*h0000135 $x Nadpodnikové organizačné formy
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0061798 $a Jayachandran $b C.
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160223 $g AACR2
  4. SYSr008866
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200313^^^450^
    005
      
    20220831090610.9
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a [CS]
    200
    1-
    $a Človek a práca - veda o práci. $f J.H. Kirchner
    330
      
    $a Príspevok zameraný na všeobecnú koncepciu posudzovania ľudskej práce. Je spracovaný s cieľom podporiť tento trend. Vzájomné vzťahy medzi pracovnými podmienkami a hodnotiacimi kritériami, ako aj v oblasti vymedzujúcej proces utvárania ľudskej práce. Špecifikujú sa vzájomné vzťahy vyplývajúce z pôsobenia ľudskej práce, ktoré by sa mali cieľavedome zohľadňovať pri jej utváraní.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Otázky práce $v Roč. 3, č. 5 (1992), s. 8
    610
    1-
    $a veda o práci $9 eu_un_auth*h0006929
    610
    1-
    $a práca ľudská $9 eu_un_auth*h0004684
    610
    1-
    $a podmienky pracovné $9 eu_un_auth*h0004259
    610
    1-
    $a tvorba práce $9 eu_un_auth*h0006668
    610
    1-
    $a vplyvy na prácu $9 eu_un_auth*h0007013
    675
      
    $a 331.101 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000095 $x Otázky práce všeobecného charakteru. Teória práce. Veda o práci
    700
    -1
    $a Kirchner $b J.H. $3 eu_un_auth*p0008424 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
  5. SYS0202476
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20161212095231.7
    035
      
    $a 434d54a4-b7f6-49bd-af1c-d387172fc5c4
    100
      
    $a 20150610d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Daňovo-odvodové zaťaženie živnostníka a s.r.o. v SR a ČR $e diplomová práca $f Martina Zajacová $g školiteľ: Marcela Rabatinová
    210
      
    $a Bratislava $d 2015
    215
      
    $a 68 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0022741 $a Zajacová $b Martina $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0066924 $a Rabatinová $b Marcela $f 1977- $p EUBFNHKFI $4 727 $T Katedra financií FNH
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001199 $a Národohospodárska fakulta EU $b Katedra financií $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150610 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0219317
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208091349.7
    100
      
    $a 20160616a2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Daňový bonus a ukončenie štúdia $f Iveta Matlovičová
    330
      
    $a Daňový bonus predstavuje daňové zvýhodnenie, ktoré si daňovník môže uplatniť na každé vyživované dieťa žijúce s ním v domácnosti. Ide o príjem, ktorý je od dane oslobodený. Vyplatený daňový bonus znižuje daňovníkovi preddavok na daň, ak si nárok na daňový bonus uplatňuje mesačne alebo daň, ak si nárok na daňový bonus uplatňuje až po skončení zdaňovacieho obdobia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0276822 $1 011 $a 1335-7034 $1 200 1 $a Dane a účtovníctvo v praxi $e mesačník plný informácií z oblasti daní, práva a účtovníctva $v Roč. 21, č. 6 (2016), s. 6-13 $1 210 $a Bratislava $c Wolters Kluwer $d 2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007394 $a zákony
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007630 $a zvýhodnenie daňové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006363 $a štúdium denné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001608 $a daňovníci
    675
      
    $a 336.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000139 $x Dane. Poplatky. Dávky. Odvody
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0000511 $a Matlovičová $b Iveta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160616 $g AACR2
  7. SYS0029124
    LBL
      
    01472naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231016104517.1
    100
      
    $a 20050524a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Ekomarketingové strategie firem $f Radoslav Škápa
    330
      
    $a Štyri typy stratégie podniku: clean, efficient, progressive a innovative - ich charakteristika. Zelený marketing (ekomarketing) a jeho uplatnenie v cenovej politike podniku, v distribučnej politike a v propagácii výrobku. Vzťah spotrebiteľa k zeleným výrobkom. Marketing a životné prostredie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 4 (Duben 2005), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003222 $a marketing ofenzívny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003214 $a marketing environmentálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005049 $a produkty environmentálne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068901 $a Škapa $b Radoslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20050524 $g AACR2
  8. SYS0124370
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083315.5
    100
      
    $a 20110114a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a RS
    200
    1-
    $a Employees' Appraisal as an Indicator of the Quality of Human Resources Management in Organizations in Slovakia $f Jana Blštáková
    330
      
    $a Dôležitosť hodnotenia pracovníkov pri meraní kvality riadenia ľudských zdrojov v organizácii. Prečo považujeme hodnotenie zamestnancov v podniku za tak dôležité. Ako chápu manažéri hodnotenie zamestnancov v súčasnosti. Proces hodnotenia zamestnancov. Často sa vyskytujúce chyby manažérov pri procese hodnotenia zamestnancov. Hodnotenie zamestnancov v slovenských podnikoch na základe výsledkov prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0181945 $1 011 $a 1820-4570 $1 200 1 $a Megatrend review $e the international review of applied economics $v Vol. 7, no. 2 (2010), s. 79-90 $1 210 $a Belgrade $c Megatrend University $d 2010
    541
    1-
    $a Hodnotenie zamestnancov, ako indikátor kvality riadenia ľudských zdrojov v organizáciách na Slovensku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002220 $a riadenie ľudských zdrojov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 331.108 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000113 $x Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006238 $a Blštáková $b Jana $f 1980- $p EUBFPMKPM $9 100 $4 070 $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110114 $g AACR2
  9. SYS0165878
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20230911072208.9
    100
      
    $a 20130221a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Environmentalistika cestovního ruchu $d Tourism environmentalism $f Martina Pásková
    330
      
    $a Význam životného prostredia pre cestovný ruch. Vplyvy cestovného ruchu na životné prostredie. Kauzálny model pôsobenia cestovného ruchu. Vplyv cestovného ruchu na zložky prírodného prostredia. Vplyv cestovného ruchu na sociokultúrne prostredie. Únosná kapacita územia. Životný cyklus destinácie. Environmentálne inovatívne formy cestovného ruchu. Výskum a výučba environmentalistiky cestovného ruchu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0227936 $1 011 $a 1805-3580 $1 200 1 $a Czech journal of tourism $e [odborný vedecký časopis] $v Vol. 1, no. 2 (2012), s. 77-113 $1 210 $a Brno $c Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta $d 2012
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002010 $a environmentalistika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003901 $a ochrana prostredia životného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003900 $a ochrana prírody
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049922 $a Pásková $b Martina $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20130221 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  10. SYS0044486
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20120105101151.6
    100
      
    $a 20120105asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Hlucháňová $b Zuzana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120105

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.