Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0059225
    005
      
    20221214124715.1
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Čvartinský $b Andrej
    801
    -0
    $c 20150610 $a SK $b BA004
  2.  

    SYS0282841
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20220323110452.0
    011
      
    $a 1212-3129
    100
      
    $a 20091218d2022----m$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    110
      
    $a ada
    200
    1-
    $a Euro
    210
      
    $a Praha $c New Look Media $d 2022
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107986 $1 200 1 $a Euro
  3. SYS0275979
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20220127121711.5
    035
      
    $a f5928c4c-bd86-45b8-92f7-60e79fd1ef8c
    100
      
    $a 20210613d2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Influencer marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie vybranej generácie $e bakalárska práca $f Kristína Hozáková $g školiteľ: Dagmar Klepochová
    210
      
    $a Bratislava $d 2021
    215
      
    $a 53 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055232 $a Hozáková $b Kristína $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048776 $a Klepochová $b Dagmar $f 1968- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0085302
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240201115807.6
    100
      
    $a 20081031d2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Nenávratné a návratné zdroje banky $e diplomová práca $f Katarína Kužmová $g škol. Dagmar Boušková
    210
      
    $a Bratislava $d 2008
    215
      
    $a 68 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0024444 $a Kužmová $b Katarína $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020296 $a Boušková $b Dagmar $p EUBFHIKUC $4 727 $T Katedra účtovníctva FHI
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0018083 $a Fakulta hospodárskej informatiky EU $b Katedra účtovníctva a audítorstva $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20081031 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0259377
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074112.8
    035
      
    $a 147911 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20191104d2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Perception of Fast Fashion and Sustainable Fashion $f Petra Garasová, Ľubica Knošková
    301
      
    $a VEGA 1/0543/18
    330
      
    $a Spotrebiteľské vnímanie rýchlej a udržateľnej módy. Spotrebiteľský prieskum uskutočnený pomocou štandardizovaného dotazníka zaslaného respondentom na Slovensku prostredníctvom internetu. Analýza údajov a sémantický rozdiel pre lepšie pochopenie percepcie spotrebiteľa.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0259334 $1 010 $a 978-80-225-4646-1 $1 200 1 $a Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism $b elektronický zdroj $e Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic) $g Compiled by: Peter Červenka, Ivan Hlavatý, Oľga Škvarčeková (zostavovatelia) $g Editors: Róbert Rehák, Paulína Krnáčová $g Reviewers: Dana Benešová, Ferdinand Daňo ... [et al.] $v Pp. 97-106 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2019 $1 215 $a CD-ROM 507 s. [43,92 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048758 $a Škvarčeková $b Oľga $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0018218 $a Rehák $b Róbert $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003000 $a Benešová $b Dana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0028955 $a Daňo $b Ferdinand $4 675 $1 710 12 $a Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism $b International Scientific Conference $d 6. $e Mojmírovce, Slovak Republic $f 17.-18.10.2019
    541
    1-
    $a Vnímanie rýchlej módy a udržateľnej módy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003925 $a odevy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006584 $a tovar značkový
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0063365 $a Garasová $b Petra $p EUBOBFKTK $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0009734 $a Knošková $b Ľubica $p EUBOBFKTK $4 070 $9 50 $f 1965- $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191104 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYSr023103
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200337^^^450
    005
      
    20230921123351.2
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Povolebný vývoj Slovenska vo svetle prieskumov verejnej mienky $f Zora Bútorová, O. Gyarfášová, M. Kúska
    330
      
    $a Politická situácia po voľbách 1994. Hodnotenie stavu demokracie na Slovensku. Volebné preferencie. Profil prívržencov politických strán. Dôveryhodnosť vrcholových politických inštitúcií. Názory občanov na aktuálne problémy politiky. Súčasný systém privatizácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s107501 $1 011 $a 0049-1225 $1 200 1 $a Sociológia $e časopis Sociologického ústavu Slovenskej akadémie vied $v Roč. 28, č. 5 (1996), s. 431-460 $1 210 $a Bratislava $c Slovak Academic Press $d 1996
    610
    1-
    $a výskum sociologický $9 eu_un_auth*h0007197
    610
    1-
    $a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739
    610
    1-
    $a mienka verejná $9 eu_un_auth*h0003340
    610
    1-
    $a strany politické $9 eu_un_auth*h0006026
    610
    1-
    $a politika $9 eu_un_auth*h0004417
    610
    1-
    $a demokracia $9 eu_un_auth*h0001646
    610
    1-
    $a privatizácia $9 eu_un_auth*h0004969
    610
    1-
    $a občania $9 eu_un_auth*h0003802
    675
      
    $a 316 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000041 $x Sociológia
    700
    -1
    $a Bútorová $b Zora $3 eu_un_auth*p0031230 $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0072510 $a Gyárfášová $b Oľga $4 070
    701
    -1
    $a Kúska $b M. $3 eu_un_auth*p0011552 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
  7. SYS0226706
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073732.8
    100
      
    $a 20170202d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Sales promotion of brand shoes business enterprise $f Michal Pružinský, Martin Mucha, Ivana Medvecová EUBPHFKOP
    330
      
    $a Podpora predaja podnikov so značkovou obuvou v značkových obchodoch a v outletoch v európskych krajinách, so zameraním na Slovensko. Rozličné druhy aktivít, ako pritiahnuť zákazníka. Nástroje marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0226303 $1 010 $a 978-80-225-4293-7 $1 200 1 $a Marketing management, trade, financial and social aspects of business $b elektronický zdroj $e conference proceedings of the 4th international scientific conference : october 20 - 21, 2016, Košice, Slovak Republic $f edited by: Cecília Olexová, Mária Janošková $g reviewers: Anton Lisnik, Luboš Socha, Vladimír Socha $v S. 183-188 online $1 210 $a Košice $c Faculty of Business Economics with seat in Košice $d 2016 $1 215 $a online [293 s., 14,65 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0075248 $a Olexová $b Cecília $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0065552 $a Janošková $b Mária $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0034963 $a Lisnik $b Anton $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0064268 $a Socha $b Luboš $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003912 $a Socha $b Vladimír $4 675 $1 710 12 $a Marketing management, trade, financial and social aspects of business $b International scientific conference $d 4. $e Košice, Slovakia $f 20.-21.10.2016
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003864 $a obuv
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006584 $a tovar značkový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007108 $a výpredaj sezónny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007504 $a zisk obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $p EUBPHFKOP $4 070 $9 34 $f 1952- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0055402 $a Mucha $b Martin $p EUBPHFKOP $9 33 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0055426 $a Medvecová $b Ivana $9 33 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170202 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  8.  

    SYS0250960
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20240119112138.2
    011
      
    $a 1335-0684
    100
      
    $a 19991207d2019----m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a acax
    200
    1-
    $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní
    210
      
    $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2019
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120031 $1 200 1 $a Trend
    462
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0298507
  9. SYSr018523
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200277^^^450^
    005
      
    20230221120940.5
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Tripartitní dialog ve světě $f Zdeněk Drabeš
    330
      
    $a Medzinárodná organizácia práce (ILO) vypracovala štúdie o fungovaní tripartity v ôsmich krajinách sveta. Informácia o záveroch štúdií. Tripartita a udržanie sociálneho zmieru. Úloha tripartity v dialógu s vládou pri vykonávaní štátnej politiky. Odbory, konfederácie zamestnávateľov, fungujúci sociálny dialóg, tripartitná spolupráca. Riziká a perspektívy tripartity vo svete.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Ekonom $v Roč. 39, č. 47 (1995), s. 63
    610
    1-
    $a tripartita $9 eu_un_auth*h0006650
    610
    1-
    $a odbory $9 eu_un_auth*h0003916
    610
    1-
    $a organizácie zamestnávateľov $9 eu_un_auth*h0004049
    610
    1-
    $a vláda $9 eu_un_auth*h0006986
    610
    1-
    $a zmier sociálny $9 eu_un_auth*h0007531
    610
    1-
    $a svet $9 eu_un_auth*h0006162
    675
      
    $a 331.105.44 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000110 $x Odbory
    700
    -1
    $a Drabeš $b Zdeněk $3 eu_un_auth*p0047188 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
  10. SYSr006653
    LBL
      
    ^^^^^naa^^2200301^^^450^
    005
      
    20221125123223.1
    100
      
    $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a pol
    102
      
    $a PL
    200
    1-
    $a Ustawa z dnia 14 czerwca 1991 r. o spólkach z udzialem zagranicznym.
    330
      
    $a Text zákona. Všeobecné ustanovenia. Investície. Osobitné ustanovenia. Zmeny platných predpisov. Prechodné a záverečné ustanovenia zákona. Zákon nadobudol účinnosť dňom vyhlásenia.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Handel zagraniczny $v Roč. 36, č. 8-9 (1991), s. 14-18.
    541
    1-
    $a Zákon zo dňa 14. júna 1991 o spoločnostiach so zahraničnou účasťou.
    610
    1-
    $a spoločnosti zmiešané $9 eu_un_auth*h0005845
    610
    1-
    $a zákony $9 eu_un_auth*h0007394
    610
    1-
    $a kapitál zahraničný $9 eu_un_auth*h0002696
    610
    1-
    $a PR
    610
    1-
    $a 1991
    610
    1-
    $a predpisy právne $9 eu_un_auth*h0004825
    675
      
    $a 339.72 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000200 $x Medzinárodný platobný styk. Medzinárodný peňažný a kapitálový trh
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.