Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0297131
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074511.8
    035
      
    $a 1094304 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20231114a2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analysis of the Reputation Management of Insurance Companies and Identification of Its Most Important Factors $f Frank Gerwald, Peter Dorčák
    301
      
    $a CE0100090
    330
      
    $a Cieľom tejto štúdie je identifikovať a uprednostniť faktory, ktoré určujú reputáciu poisťovní v Nemecku a na Slovensku. Po získaní prehľadu o stave problému systematickým literárnym rešeršom sa skúmal pohľad poisťovateľov. Za týmto účelom bolo uskutočnených dvanásť pološtruktúrovaných expertných rozhovorov s vedúcimi pracovníkmi z poisťovníctva, ktoré boli kvalitatívne vyhodnotené. Následne bola perspektíva zákazníkov skúmaná prostredníctvom online prieskumu, na ktorý odpovedalo 224 zákazníkov poistenia v Nemecku a na Slovensku. Kvantitatívne vyhodnotenie výsledkov sa uskutočnilo použitím prieskumnej a konfirmačnej faktorovej analýzy. Za najdôležitejšie faktory vytvárania pozitívnej reputácie boli označené rýchlosť spätnej väzby a spracovania, ako aj dobre vyškolený a motivovaný personál. Výskum ukázal, že v poisťovníctve určujú reputáciu v porovnaní s inými odvetviami iné faktory. Zárobky a finančná sila poisťovateľov sú pre zákazníkov dôležitejšie ako ich prítomnosť na sociálnych sieťach, pričom vnímanie spoločenskej zodpovednosti je skôr hygienickým faktorom ​
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0297114 $1 011 $a 2454-1028 $1 200 1 $a Ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economics and management: Scientific Journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava $z eng $v Roč. 20, č. 1 (2023), s. 24-38 $1 210 $a Bratislava $c Nadácia Manažér $d 2023
    541
    1-
    $a Analýza riadenia dobrého mena poisťovní a identifikácia jeho najdôležitejších faktorov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004349 $a poistenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079940 $a Gerwald $b Frank $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1968- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20231114 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0292069
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074500.8
    035
      
    $a 1045560 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230424d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a ger $d ger
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Beteiligungen von Versicherungsunternehmen an Insurtechs unter Berücksichtigung der neoinstitutionalistischen Ansätze $f Frank Gerwald, Peter Dorčák
    330
      
    $a Megatrend digitalizácie zasiahol poisťovníctvo. Možno to vidieť na vzniku mnohých InsurTechs. Tieto nové podniky rozvíjajú odvetvie prostredníctvom nových technických systémov a alternatívnych systémov obchodných modelov. Spojením technológie a znalostí poisťovníctva by sa mali poisťovne stať ústretovejšími voči zákazníkom. Nové technológie ponúkajú príležitosti na vytváranie nových služieb a zároveň predstavujú nové výzvy pre poisťovateľov.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291995 $1 010 $a 978-80-225-5057-4 $1 200 1 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 $b elektronický zdroj $d Trends in Using Statistical Methods in Marketing 2023 $e zborník príspevkov z konferencie $f editor: Roman Lacko $g recenzenti: Henrieta Pavolová, František Pollák, Marek Szajt $v S. 169-184 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a CD-ROM 255 s. [12,75 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0053542 $a Lacko $b Roman $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045342 $a Pavolová $b Henrieta $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0040718 $a Pollák $b František $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0077042 $a Szajt $b Marek $4 675 $1 710 12 $a Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 $b Konferencia $e Bratislava, Slovensko $f 12.04.2023
    541
    1-
    $a Investície poisťovacích spoločností do InsurTech s prihliadnutím na neoinštitucionalistické prístupy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006435 $a technológie nové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0082892 $a technológie inteligentné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004403 $a poisťovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006529 $a teórie poistné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006528 $a teórie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002547 $a investície finančné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079940 $a Gerwald $b Frank $p EUBFPMKPF $4 070 $9 80 $f 1968- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 20 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230424 $g AACR2
    830
      
    $a mm- v dokumente je chybne uvedené meno autora - Frank Gerwald.
    830
      
    $a ss - zmena kategórie na AFD/V2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  3. SYS0271215
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074248.8
    035
      
    $a 234641 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210118d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Glycanostics $e súpravy na skorú diagnostiku nádorových ochorení $f Ivana Mišúnová Hudáková
    330
      
    $a Založenie a charakteristika inovatívneho startupu Glycanostics. Originalita podnikateľského nápadu. Podnikateľský model Canvas. Tržby a zisky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0270841 $1 010 $a 978-80-225-4767-3 $1 200 1 $a Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom $e recenzovaný zborník prípadových štúdií $f Štefan Slávik a kolektív $g redakčné a zostaviteľské práce: Štefan Slávik $g recenzenti: Ľubica Bajzíková, Klaudia Gubová $v S. 51-54 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 134 s. [6,7 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020294 $a Slávik $b Štefan $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0044479 $a Bajzíková $b Ľubica $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0031499 $a Gubová $b Klaudia $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003260 $a medicína
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001673 $a diagnostikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070830 $a choroby civilizačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0054052 $a modely podnikateľské
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022756 $a Mišúnová Hudáková $b Ivana $p EUBFPMKPM $4 070 $9 100 $f 1976- $T Katedra manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210118 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYSc000549
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20221206131324.2
    010
      
    $a 3-453-03973-4
    100
      
    $a 19920717d 1989u 0sloy03 ba
    101
    0-
    $a ger
    102
      
    $a DE
    200
    1-
    $a Gorbatschow $e <Eine> Bildbiographie $f Karl-Heinz Jürgens
    205
      
    $a 3. Aufl.
    210
      
    $a München $c Heyne $d 1989
    215
      
    $a 190 s.
    610
    1-
    $a Gorbačov, M.S.
    610
    1-
    $a životopisy $9 eu_un_auth*h0007642
    610
    1-
    $a politika $9 eu_un_auth*h0004417
    610
    1-
    $a ZSSR $9 eu_un_auth*h0007616
    675
      
    $a 929 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000391 $x Biografia. Genealógia. Heraldika
    700
    -1
    $a Jürgens $b Karl-Heinz $3 eu_un_auth*p0047610 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980306 $g AACR2
  5. SYS0270370
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074233.8
    035
      
    $a 220607 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20201202d2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impacts from Compensation of Human Capital with the New ICT (Information Communication Technology) in the Sales Process $f Frank Gerwald, Peter Dorčák
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    330
      
    $a Analýza dôsledkov zmien vyvolaných digitalizáciou pre obchodné jednotky spoločností so zameraním na predaj. Možnosti obchodných oddelení pri práci s novými informačnými a komunikačnými technológiami. Možnosti distribúcie pre udržanie a rozšírenie postavenia na trhu v digitalizovanom prostredí. Odporúčania a opatrenia pre spoločnosti, manažérov predaja a zamestnancov obchodných oddelení.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0269952 $1 010 $a 978-80-225-4763-5 $1 200 1 $a Ekonomika, financie a manažment podniku XIV $d Economy, Finance and Business Management XIV. : Proceedings of Scientific Papers on the Occasion of the Science and Technology Week $d Ökonomik, Finanzen und Management von Unternehmen XIV. : das Sammelbuch der Wissenschaftlichen Beiträge zur Woche der Wissenschaft und Technik $e zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky $g zostavovatelia (Editors): Peter Markovič, Miroslav Tóth $g recenzenti (Reviewers): Miroslav Grznár, Ľuboslav Szabo $v S. 207-219 online $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2020 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0049012 $a Markovič $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0020403 $a Grznár $b Miroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0022030 $a Szabo $b Ľuboslav $4 675
    541
    1-
    $a Dopady kompenzácie ľudského kapitálu s novými IKT (informačno-komunikačnými technológiami) v predajných procesoch
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005420 $a riadenie predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070090 $a inovácie technologické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006433 $a technológie informačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006434 $a technológie komunikačné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003767 $a obchodníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005839 $a spoločnosti obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004400 $a poisťovne komerčné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079940 $a Gerwald $b Frank $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1968- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0064815 $a Dorčák $b Peter $p EUBFPMKPF $4 070 $9 50 $f 1979- $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20201202 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  6. SYS0291437
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074457.2
    017
    70
    $a 10.53465/EDAMBA.2022.9788022550420.118-127 $2 DOI
    035
      
    $a 1029876 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230306d2023łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Influence of Factors on the Formation of Reputation in Insurance Companies $f Frank Gerwald
    301
      
    $a VEGA 1/0240/20
    330
      
    $a Identifikácia faktorov, ktoré sa podieľajú na vytváraní dobrého mena v poisťovníctve - všeobecná kvalita riadenia, spoločenská zodpovednosť, environmentálna orientácia, vnímanie kvality produktov a služieb, príjmy a finančná sila, zodpovedný prístup k firemným hodnotám, atď.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0291382 $1 010 $a 978-80-225-5042-0 $1 200 1 $a EDAMBA 2022 $b elektronický zdroj $e International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $e Conference Proceedings, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 16 September 2022 $f Editor: Alena Lüleyová $g Reviewers: Alena Bašová, Jana Blštáková, Brigita Boorová... [et al.] $v Pp. 118-127 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 529 s. [26,45 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0087369 $a Lüleyová $b Alena $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0029318 $a Bašová $b Alena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0006238 $a Blštáková $b Jana $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0030529 $a Boorová $b Brigita $4 675 $1 710 12 $a EDAMBA 2022 $b International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars $d 25. $e Bratislava, Slovak Republic $f 16.09.2022
    541
    1-
    $a Vplyv faktorov na tvorbu dobrého mena v poisťovniach
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0070828 $a reputácia podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002306 $a hodnota podniku
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007593 $a zodpovednosť spoločenská
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079940 $a Gerwald $b Frank $p EUBFPMKPF $4 070 $9 100 $f 1968- $q E $T Katedra podnikových financií FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230306 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  7. SYS0042597
    005
      
    20240404113429.7
    100
      
    $a 20110411asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kraicová $b Lucia
    801
    -0
    $c 20110926 $a SK $b BA004
  8. SYSr033306
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230607101049.8
    100
      
    $a 19981118a1998 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketing ve stavebnictví $f Jiří Pleskač, Leoš Soukup $h 2. část
    330
      
    $a Cenová politika v zákazkovom marketingu stavebnej výroby. Kalkulačný cenotvorný proces. Obchodná propagácia a komunikácia. Špecifiká stavebného trhu. Financovanie stavebného trhu. Stavebné diela a stavebné pozemky. Tvorba cien stavebných prác. Stavebné dielo a územný plán. Ekológia a stavebné dielo.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122342 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $e časopis České marketingové společnosti $v Roč. 9, č. 3 (1998), s. 12-17
    541
    1-
    $a Marketing in the construction industry $h Part 2
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a stavebníctvo $9 eu_un_auth*h0006005
    610
    1-
    $a ceny $9 eu_un_auth*h0001376
    610
    1-
    $a komunikácia $9 eu_un_auth*h0002808
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a financovanie $9 eu_un_auth*h0002109
    610
    1-
    $a práca stavebná $9 eu_un_auth*h0004707
    610
    1-
    $a plán územný $9 eu_un_auth*h0004225
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $a Pleskač $b Jiří $3 eu_un_auth*p0050785 $4 070
    701
    -1
    $a Soukup $b Leoš $3 eu_un_auth*p0050786 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19981118 $g AACR2
  9. SYS0147881
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072652.1
    100
      
    $a 20120214a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Mobilný marketing = marketing budúcnosti $f Ľuboš Oláh
    301
      
    $a VEGA 1/0333/11
    330
      
    $a Autor poukazuje na širokospektrálne využitie mobilných telefónov, smartfónov a tabletov na marketingové účely, ako i platobné operácie v maloobchode.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0147155 $1 010 $a 978-80-225-3295-2 $1 200 1 $a MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011 $f zostavovateľské práce Simona Škorvagová $v S. 235-238 $1 210 $a Bratislava $c [Vydavateľstvo EKONÓM] $d 2011 $1 215 $a CD-ROM [386 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006442 $a telefón mobilný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003980 $a operácie obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053075 $a platby bezhotovostné
    675
      
    $a 654 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000312 $x Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0028659 $a Oláh $b Ľuboš $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120214 $g AACR2
  10. SYS0034761
    LBL
      
    01999naa$$2200373$$$450$
    005
      
    20240502071445.9
    100
      
    $a 20051012d2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Názory študentov ekonomických fakúlt na vstup Slovenska do Európskej únie $f František Sudzina, Štefan Čarnický, Tímea Tóthová
    330
      
    $a Analýza názorov študentov ekonomických fakúlt na vstup Slovenska do EÚ v r. 2004, závislosť názorov od pohlavia, veľkosti domácností a kraja, z ktorého respondenti pochádzajú. Použitá bola jedno-, dvoj- a trojcestná analýza rozptylu. Porovnanie výsledkov analýzy s výsledkami z roku 2003.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0032776 $1 010 $a 80-225-1883-2 $1 200 1 $a Almanach 2004 $f výkonný redaktor: Martin Grešš $v S. 197-201 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2004 $1 215 $a 233 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004949 $a prieskum sociologický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti
    675
      
    $a 316 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000041 $x Sociológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0068446 $a Sudzina $b František $4 070 $p EUBPHFKMA $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0030415 $a Čarnický $b Štefan $p EUBPHFKMA $4 070 $T Katedra manažmentu PHF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0070760 $a Tóthová $b Tímea $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20051012 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.