Basket

  Untick selected:   0
  1. 1999 ,no. 7-12. Comercio exterior. Mexico : Banco Nacional de Comercio Exterior, 1999. 2 zv. mesačník. ISSN 0185-0601 [Copy count : 1, currently available 0, at library only 1]
    journal

    journal

  2. PAVOLKOVÁ, Natália. Koncept lovemarks a jeho význam v medzinárodnom marketingu firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Šášiková. Bratislava, 2013. 71 s.
    book

    book

  3. BRADÁČ, Daniel. Pomáhame dostať firmy medzi top 3 značky v danom odvetví. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684, 16. novembra 2017, roč. 27, č. 46.
    article

    article

  4. KLIMIKOVÁ, Mária. Privátne bankovníctvo : nové trendy v službách pre klientov privátneho bankovníctva na Slovensku. In Finančný manažér : štvrťročník Slovenskej asociácie podnikových finančníkov. - Bratislava : Slovenská asociácia podnikových finančníkov, 2009. ISSN 1335-5813, Zima 2009, roč. 9, č. 4, s. 96-100.
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.