Basket

  Untick selected:   0
  1. PREKOPOVÁ, Petra. Ako osloviť spotrebiteľa 2.0 ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : ECOPRESS, 2007. ISSN 1335-2016, jún 2007, č. 6, s. 36-37.
    article

    article

  2. ĎATKOVÁ, Erika. Dos novelas de la dictadura: Tirano Banderas y El Otoño del Patriarca : diplomová práca. Školiteľ: Sofia Tužinská. Bratislava, 2022. 75 s.
    book

    book

  3. Forum Scientiae Oeconomia. - Registrovaný: Scopus. Dąbrowa Górnicza : Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB. 4x ročne. ISSN 2353-4435. Available on Internet: http://ojs.wsb.edu.pl/index.php/fso/about
    journal

    journal

  4. KOSMÁLOVÁ, Tatiana. La modalidad andaluza en la música contemporánea : bakalárska práca. Školiteľ: Nina Mocková. Bratislava, 2022. 40 s.
    book

    book

  5. TEREK, Milan - LIŠKOVÁ, Iveta. Navrhovanie regulačných diagramov v priemyselnom podniku. In Slovenská štatistika a demografia : vedecký časopis. - Bratislava : Štatistický úrad Slovenskej republiky, 2005. ISSN 1210-1095, 2005, roč. 15, č. 2, s. 3-20.
    article

    article

  6. ŠKVRNDA, František. O bezpečnostných hrozbách v kontexte svetovej rizikovej spoločnosti Ulricha Becka. In Riziková společnost a globální ohrožení : ke kritické teorii Ulricha Becka. - Praha : Sociologické nakladatelství, 2017. ISBN 978-80-7419-251-7, s. 113-130 [1,3 AH].
    article

    article


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.