Number of the records: 1  

marketing vzťahový

  1. Record Typeauthority sign record
    Current date24.02.2012
    Database250h - eco-index
    References (31) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (11) Catalogue documents - ARTICLES
    (6) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.marketing vzťahový
    Subject h.relationship marketing
    Eco-code339.138 - Marketing
    Source of Data VerificationRudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 183  : Podstatou vzťahového marketingu je nadviazať, udržiavať a zlepšovať vzájomné vzťahy so všetkými zúčastnenými subjektmi s cieľom vytvoriť hodnotu, zabezpečiť spokojnosť zákazníkov a tým napĺňať svoje ciele. Orientuje sa na vzťahy voči zákazníkom, obchodným partnerom, konkurencii, štátnym orgánom a ďalšie vzťahy v rámci interného a externého marketingového prostredia podniku.
    subject heading

    subject heading

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.