Number of the records: 1  

marketing interaktívny

  1. Record Typeauthority sign record
    Current date07.07.2017
    Database250h - eco-index
    References (5) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (16) Catalogue documents - ARTICLES
    (2) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.marketing interaktívny
    Subject h.interactive marketing
    Eco-code339.138 - Marketing
    Source of Data VerificationKita, Jaroslav et al. Marketing. 2. preprac. a dopln. vyd. Bratislava : IURA EDITION, 2002, s. 397  : Vzťahový marketing. Marketingová filozofia, podľa ktorej každé rozhodnutie musí zohľadniť zároveň kupujúceho a predávajúceho, najmä na trhu sprostredkovateľov. Podľa teórie interaktívneho marketingu úspech závisí od kompetentnosti a úrovne (kvality) jednotlivcov a organizácií, ktorí sú účastníkmi interakčného procesu. Základom je pochopenie vzájomnej závislosti medzi výrobcom a zákazníkom.
    subject heading

    subject heading

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.