Number of the records: 1  

marketing mix

  1. Record Typeauthority sign record
    Current date21.08.2009
    Database250h - eco-index
    References (272) Catalogue documents - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (240) Catalogue documents - ARTICLES
    (221) Catalogue documents - BOOKS
    Subject h.marketing mix
    Subject h.marketing mix
    Eco-code339.138 - Marketing
    Source of Data VerificationVeľká ekonomická encyklopédia, výkladový slovník AŽ, Sprint, 2002, s. 475  : Súhrn činiteľov, ktorými firma môže ovplyvniť dopyt po svojich výrobkoch. V literatúre sa najčastejšie označuje podľa anglického pomenovania týchto činiteľov pojmom "four P´s", t.j. "4 P", pretože ho tvoria štyri nástroje, ktoré majú vplyv na podnikovú stratégiu: product (výrobok), price (cena), place (miesto) a promotion (podpora).
    subject heading

    subject heading

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.