Number of the records: 1
K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu
Title K potrebe prehodnotenia "klasického" marketingu Author info aut. Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 6-9. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords segmentácia trhu * marketing * zákazníci * sila kúpna obyvateľstva * predaj * konkurencieschopnosť Annotation Analýza nových prístupov v teórii a praxi marketingu vo vyspelých ekonomikách sveta, ich prejavy v krajinách strednej Európy a osobitne Slovenska. Možné prístupy reagovania na zmenené podmienky podnikateľského prostredia novými marketingovými koncepciami. Princípy segmentácie. Atraktivita cieľových segmentov. Komunikačné stratégie. Nové javy v infraštruktúre predaja. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1