Number of the records: 1
Kritériá spotrebiteľského rozhodovania o mieste nákupu
Title Kritériá spotrebiteľského rozhodovania o mieste nákupu Author info aut. Kornélia Richterová Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 14-16. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords rozhodovanie individuálne * spotrebitelia * nákup * marketing * potreby osobné * stratégia marketingová Annotation Chápanie spotrebiteľa podľa teórie marketingu. Ciele spotrebiteľa. Proces hodnotenia a výberu alternatív nákupu. Pravidlá spotrebiteľského rozhodovania. Rozhodovanie o mieste nákupu. Nákupná orientácia. Spotrebiteľsky významné atribúty obchodného centra. Dimenzia ponuky. Dimenzia atmosféry. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1