Number of the records: 1
Analýza spotrebiteľského správania pomocou geografických informačných systémov
Title Analýza spotrebiteľského správania pomocou geografických informačných systémov Author info Štefan Žák Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 24-25. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * služby * zákazníci * plánovanie operatívne * geografia * systémy informačné geografické Annotation Obsahové vymedzenie pojmu marketing, jeho ciele. Geomarketing ako odvetvie marketingu. Marketing, strategické plánovanie a tvorba rozhodnutí. Využitie geomarketingu v podnikateľskej činnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1