Number of the records: 1  

Komunikačné aktivity a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľa

  1. Title Komunikačné aktivity a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľa
    Author infoaut. Helena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 31-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * spotrebitelia * trh * siete maloobchodné * reklama * propagácia
    AnnotationKomunikačné aktivity ako významný nástroj na oslovenie trhu. Formy komunikácie, ktoré sa uplatňujú vo veľkokapacitných maloobchodných jednotkách. Vývoj podpory predaja, nástroje, formy a členenie. Podpora predaja ako nástroj komunikácie. Typy maloobchodnej podpory predaja. Komunikácia na trhu čokolády.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.