Number of the records: 1
Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi
Title Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi Author Bauzová Nataša Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 53-54. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie obchodu * definície * systém CRM * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod * predaj * služby Annotation Podstata, filozofia a definície customer relationship managementu. Definícia relationship (vzťah) v oblasti obchodu. Využitie CRM. Strategické a operatívne CRM. Nástroje CRM. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1