Number of the records: 1  

Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi

  1. Title Prechod od obchodu k riadenému vzťahu so zákazníkmi
    Author Bauzová Nataša
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 53-54. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie obchodu * definície * systém CRM * marketing * technológie informačné * technológie komunikačné * obchod * predaj * služby
    AnnotationPodstata, filozofia a definície customer relationship managementu. Definícia relationship (vzťah) v oblasti obchodu. Využitie CRM. Strategické a operatívne CRM. Nástroje CRM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.