Number of the records: 1  

Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy

  1. Title Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy
    Author infoaut. Anna Neumannová
    Author Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 4-5. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords služby * podnik * kríza podniku * komunikácia * manažéri * marketing * trh
    AnnotationKríza podniku a jej príčiny. Trojuholník podnikových tažkostí. Signály krízy. Komunikácia medzi podnikom a trhom. Marketing a podniková kríza.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.