Number of the records: 1
Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy
Title Marketing a jeho postavenie v období podnikovej krízy Author info aut. Anna Neumannová Author Neumannová Anna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 4-5. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords služby * podnik * kríza podniku * komunikácia * manažéri * marketing * trh Annotation Kríza podniku a jej príčiny. Trojuholník podnikových tažkostí. Signály krízy. Komunikácia medzi podnikom a trhom. Marketing a podniková kríza. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1