Number of the records: 1  

Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe

  1. Title Nástup integrovanej marketingovej komunikácie do firemnej praxe
    Author infoaut. Milan Jedlička
    Author Jedlička Milan
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 5-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * firmy * technológie komunikačné * manažment * zákazníci
    AnnotationProgresívny nástup integrovanej marketingovej komunikácie (IMC) do manažérskych komunikačných procesov. Hlavná podstata IMC. Budovanie systému IMC. Základné odporúčania pri budovaní IMC.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.