Number of the records: 1  

Perspektívy in-store komunikácie na prelome milénia

  1. Title Perspektívy in-store komunikácie na prelome milénia
    Author infoRastislav Kotulič, Peter Adamišin
    Author Kotulič Rastislav
    Co-authors Adamišin Peter
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 35-36. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * médiá * maloobchod * reťazce obchodné * reklama * reklama vonkajšia * značky výrobkov
    AnnotationObsahové vymedzenie in-store marketingu. Výhody používania interiérových médií. Situácia v reklame a u výrobcov (brand manufactures). Situácia v maloobchode (retailers).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.