Number of the records: 1
Perspektívy in-store komunikácie na prelome milénia
Title Perspektívy in-store komunikácie na prelome milénia Author info Rastislav Kotulič, Peter Adamišin Author Kotulič Rastislav Co-authors Adamišin Peter Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 3 (2003), s. 35-36. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * médiá * maloobchod * reťazce obchodné * reklama * reklama vonkajšia * značky výrobkov Annotation Obsahové vymedzenie in-store marketingu. Výhody používania interiérových médií. Situácia v reklame a u výrobcov (brand manufactures). Situácia v maloobchode (retailers). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1