Number of the records: 1  

Marketingová komunikace otevřené firmy

  1. Title Marketingová komunikace otevřené firmy
    Author infoaut. Miloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 46 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * marketing * marketing interaktívny * obchod * manažment
    AnnotationVlastnosti otvorenej marketingovej komunikácie. Praktický význam pojmov interaktívna, aktívna a všeobecná komunikácia. Manažment a otvorená marketingová komunikácia. Nahradenie krátkodobých obchodných stykov väzbami založenými na dlhodobej spolupráci. Dokončenie z čísla 9/2003.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.