Number of the records: 1  

Jak využívat controlling v marketingu?

  1. Title Jak využívat controlling v marketingu?
    Author infoaut. Ludvík Čichovský
    Author Čichovský Ludvík
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 71-73 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords manažment * marketing * kontroling * kontroling finančný * pojmy * definície * benchmarking * riadenie operatívne * zákazníci
    AnnotationAnglický a americký pojmový rozdiel medzi slovami "to manage" a "to controll". Päť typov definícii controllingu. Vzťah medzi controllingom a metódou BSC. Využitie a ciele controllingu v marketingovej praxi. Odborníci na controlling a metódy controllingu - monitoring, reporting a benchmarking. Controlling finančný a hodnotový.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.