Number of the records: 1
Marketing v Európskej únii
Title Marketing v Európskej únii : propagácia a marketing tabakových výrobkov Author info aut. Patrik Križanský Author Križanský Patrik Source document Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca Keywords Európska únia * marketing * Slovensko * výrobky tabakové * propagácia * smernice * prostredie podnikateľské * výrobcovia Annotation Po vstupe Slovenska do EÚ na jeho území nadobudnú platnosť právne normy prijaté na centrálnej úrovni EÚ. Podnikateľské prostredie EÚ a marketing tabaku a tabakových výrobkov. Európska únia a legislatívne pravidlá na tabakové výrobky. Ďalšie pravidlá regulujúce označenie a balenie tabakových výrobkov. Silná tabaková lobby proti novej európskej smernici. Svetová zdravotnícka organizácia a Rámcový dohovor o kontrole tabaku. Situácia tabakového marketingu na Slovensku. Ďalšie smerovanie Európskej únie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1