Number of the records: 1  

Marketing v Európskej únii

  1. Title Marketing v Európskej únii : propagácia a marketing tabakových výrobkov
    Author infoaut. Patrik Križanský
    Author Križanský Patrik
    Source document Marketing magazine. Č. 10 (2003), s. 6-7 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * marketing * Slovensko * výrobky tabakové * propagácia * smernice * prostredie podnikateľské * výrobcovia
    AnnotationPo vstupe Slovenska do EÚ na jeho území nadobudnú platnosť právne normy prijaté na centrálnej úrovni EÚ. Podnikateľské prostredie EÚ a marketing tabaku a tabakových výrobkov. Európska únia a legislatívne pravidlá na tabakové výrobky. Ďalšie pravidlá regulujúce označenie a balenie tabakových výrobkov. Silná tabaková lobby proti novej európskej smernici. Svetová zdravotnícka organizácia a Rámcový dohovor o kontrole tabaku. Situácia tabakového marketingu na Slovensku. Ďalšie smerovanie Európskej únie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.