Number of the records: 1  

Co v marketingu znamená "leverage"

  1. Title Co v marketingu znamená "leverage"
    Author infoaut. Ivan Bureš
    Author Bureš Ivan
    Source document Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 22 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Keywords marketing * náklady fixné * zisk * tržby * náklady variabilné * hospodárenie podnikové * manažment finančný * odmeňovanie
    AnnotationVysvetlenie princípu multiplikačného efektu, prevodná páka "leverage". Manažment fixných nákladov a jeho úloha. Úloha marketingových pracovníkov. Účinná kontrola fixných nákladov. Systém regresívneho a progresívneho odmeňovania.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.