Number of the records: 1  

Marketingová strategie firmy

  1. Title Marketingová strategie firmy
    TranslationMarketing strategy of small and big firm
    Author infoaut. Jiří Kudera
    Author Kudera Jiří
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 1 (2003), s. 59-61. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords stratégia marketingová * podnik malý * podnik veľký * podnikanie drobné * teória firmy
    AnnotationPribližne od 70. rokov 20. storočia sa spoločenskoekonomické podmienky modifikujú do novej podoby. ktorú je možné charakterizovať ako novú vývojovú etapu teórie firmy. Podmienky, ktoré formovali neoklasickú, manažérsku a behaviorálnu teóriu firmy sa zmenili v poslednej tretine 20. storočia. Vývoj rozdielov medzi malými a veľkými firmami v oblasti marketingových stratégií.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.