Number of the records: 1
Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot
Title Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot Author info aut. Ludvík Čichovský Author Čichovský Ludvík Source document Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 24-25 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords metodológia * manažment * kvalita * vývoj * kontroling * metódy riadenia * benchmarking * marketing Annotation Objasnenie pojmu benchmarking a jeho význam. Prehľad zmien obsahovej náplne pojmu benchmarking. Chronologický vývoj zamerania benchmarkingu od roku 1960 do roku 2000. Manažment kvality a vývoj metodológie (vrátane benchmarkingu). Využitie monitoringu, reportingu, benchmarkingu a controllingu v manažérsko-marketingovej činnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1