Number of the records: 1  

Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot

  1. Title Benchmarking a marketingová metodologie tvorby adresných hodnot
    Author infoaut. Ludvík Čichovský
    Author Čichovský Ludvík
    Source document Marketing magazine. Č. 8 (2003), s. 24-25 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords metodológia * manažment * kvalita * vývoj * kontroling * metódy riadenia * benchmarking * marketing
    AnnotationObjasnenie pojmu benchmarking a jeho význam. Prehľad zmien obsahovej náplne pojmu benchmarking. Chronologický vývoj zamerania benchmarkingu od roku 1960 do roku 2000. Manažment kvality a vývoj metodológie (vrátane benchmarkingu). Využitie monitoringu, reportingu, benchmarkingu a controllingu v manažérsko-marketingovej činnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.