Number of the records: 1  

Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja

  1. Title Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja
    TranslationMarketing as the Innovative Strategy of the Regional Development
    Author infoaut. Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Dana Vokounová
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 65-70. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords rozvoj regionálny * regióny * marketing územia * mestá * stratégia marketingová * plánovanie strategické * plánovanie územné * samospráva * prieskum informačný * Česko * Slovensko
    AnnotationAnalýza využívania marketingu územia v podmienkach SR a ČR. Využívanie marketingu v rozvoji regiónov. Strategické marketingové plánovanie a jeho východiská v regionálnom rozvoji. Špecifiká marketingovej stratégie mesta.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.