Number of the records: 1
Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja
Title Marketing ako inovatívna stratégia regionálneho rozvoja Translation Marketing as the Innovative Strategy of the Regional Development Author info aut. Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Dana Vokounová Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 65-70. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords rozvoj regionálny * regióny * marketing územia * mestá * stratégia marketingová * plánovanie strategické * plánovanie územné * samospráva * prieskum informačný * Česko * Slovensko Annotation Analýza využívania marketingu územia v podmienkach SR a ČR. Využívanie marketingu v rozvoji regiónov. Strategické marketingové plánovanie a jeho východiská v regionálnom rozvoji. Špecifiká marketingovej stratégie mesta. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1