Number of the records: 1  

Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu

  1. Title Značka Slovensko a vytváranie národného imidžu
    Author infoaut. Patrik Križanský
    Author Križanský Patrik
    Source document Marketing magazine. Č. 9 (2003), s. 2-3 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords marketing * Slovensko * propagácia * komunikácia * komunikácia marketingová * reklama * organizácie * stratégia marketingová * imidž
    AnnotationPotreba národnej značky. Národný imidž a idea. Tvorba pozitívneho povedomia o krajine a hľadanie nosnej myšlienky. Prezentácia jednotlivých regiónov. Propagácia imidžu Slovenska a vytváranie národnej značky. Stratégia propagácie SR v zahraničí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.