Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby

  1. Title Spokojnosť zákazníka a jej piliere - hodnota a kvalita výrobku alebo služby
    TranslationCustomer satisfaction and its fundamentals - value and quality of product or service
    Author infoaut. Anna Križanová
    Author Križanová Anna
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 26-29. - Žilina : MASM, 2003. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spokojnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * filozofia * trh * kvalita výrobkov * hodnota
    AnnotationVýznam spokojnosti zákazníka. Definície spokojnosti zákazníka. Výrobná podniková filozofia. Výrobková podniková filozofia. Predajná podniková filozofia. Marketingová podniková filozofia. Kvalita vnímaná zákazníkom. Kvalita vnímaná spoločnosťou. Kvalita vnímaná konkurenciou. Kvalita vnímaná podnikom.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.