Number of the records: 1  

Miesto ako nástroj marketingu územia

  1. Title Miesto ako nástroj marketingu územia
    TranslationLocation as a territory marketing instrument
    Author infoaut. Ferdinand Daňo
    Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 14, č. 4 (2003), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2003
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Keywords marketing * marketing územia * rozvoj územný * stratégia marketingová * distribúcia
    AnnotationVýznam distribúcie v marketingu územia. Lokalita ako významný prvok marketingu územia.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE03 00466-001, dokument vo fonde SEK
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.