Number of the records: 1  

Tovar mierne zlacnel, ľudia aj tak nakupujú menej

  1. Title Tovar mierne zlacnel, ľudia aj tak nakupujú menej
    Author infoaut. Ľudmila Lipianska
    Author Lipianska Ľudmila
    Source document Profit : dvojtýždenník o ekonomike a spoločnosti. Č. 38-39 (2.10.2003), s. 16-17. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2003. ISSN 1335-4620
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod * priemysel textilný * priemysel odevný * maloobchod * hypermarkety * trh * firmy
    AnnotationSlováci najviac nakupujú potraviny, textil a odevy sú doslova "od macochy". Vyhliadky obchodu a výroby v nasledujúcom období. Najväčšie odevné podniky v roku 2002 a najväčšie textilné podniky v roku 2003. Pokles výdavkov na odevy a obuv. Ekonomické zmeny a ich vplyv na úroveň maloobchodných tržieb. Trhoviská a hypermarkety. Sezónnosť a jej vplyv na nákup textilu a odevov v pozitívnom i negatívnom smere. Silná trojka firiem v textilnom a v odevnom priemysle na domácom trhu. Slovenskí výrobcovia a svetové trendy vo výrobe.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 36-51

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.