Number of the records: 1  

Ako zlepšiť zákaznícky prístup a efektívnosť činnosti útvarov riadenia ľudských zdrojov?

  1. Title Ako zlepšiť zákaznícky prístup a efektívnosť činnosti útvarov riadenia ľudských zdrojov?
    Author infoaut. Libor Lubelec
    Author Lubelec Libor
    Source document Personalistika - Mzda - Práca : odborný časopis pre personalistiku, odmeňovanie, pracovné právo, kolektívne vyjednávanie a pre sociálnu oblasť. Č. 11 (2003), s. 22-25. - Bratislava : Mediasphere, 2003. ISSN 1335-4043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords organizácie * zákazníci * zdroje ľudské * útvary personálne
    AnnotationZákaznícky prístup ako dominantný princíp fungovania organizácie. Strategická orientácia - nový trend v zameraní činnosti útvarov ľudských zdrojov. Kroky strategickej orientácie útvaru ľudských zdrojov. Požiadavky strategickej orientácie na kompetencie útvaru a jeho zamestnancov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-13

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.