Number of the records: 1
Ako zlepšiť zákaznícky prístup a efektívnosť činnosti útvarov riadenia ľudských zdrojov?
Title Ako zlepšiť zákaznícky prístup a efektívnosť činnosti útvarov riadenia ľudských zdrojov? Author info aut. Libor Lubelec Author Lubelec Libor Source document Personalistika - Mzda - Práca : odborný časopis pre personalistiku, odmeňovanie, pracovné právo, kolektívne vyjednávanie a pre sociálnu oblasť. Č. 11 (2003), s. 22-25. - Bratislava : Mediasphere, 2003. ISSN 1335-4043 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords organizácie * zákazníci * zdroje ľudské * útvary personálne Annotation Zákaznícky prístup ako dominantný princíp fungovania organizácie. Strategická orientácia - nový trend v zameraní činnosti útvarov ľudských zdrojov. Kroky strategickej orientácie útvaru ľudských zdrojov. Požiadavky strategickej orientácie na kompetencie útvaru a jeho zamestnancov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-13
article
Number of the records: 1