Number of the records: 1
Pravidla eventmarketingové strategie
Title Pravidla eventmarketingové strategie . II Translation Event marketing strategy rules Author info aut. Petr Šindler Author Šindler Petr Source document Marketing magazine. Č. 12 (2003), s. 22. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * práca s verejnosťou * reklama * marketing mix Annotation Pokračovanie. Zhrnutie najdôležitejších tvrdení, ktoré podčiarkujú praktické skúsenosti z úspešne realizovaných projektov v oblasti event marketingu. Úspešný event ako trojdimenzionálny obraz. Návštevníci a ich podiel na evente. Jedinečnosť a neopakovateľnosť eventu. Výber a kombinácia jednotlivých vnemov v event marketingu. Dôležitosť dramaturgie z pohľadu eventu. Event a ostatné komunikačné nástroje marketingového mixu firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 7-12
article
Number of the records: 1