Number of the records: 1  

Pravidla eventmarketingové strategie

  1. Title Pravidla eventmarketingové strategie . II
    TranslationEvent marketing strategy rules
    Author infoaut. Petr Šindler
    Author Šindler Petr
    Source document Marketing magazine. Č. 12 (2003), s. 22. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * práca s verejnosťou * reklama * marketing mix
    AnnotationPokračovanie. Zhrnutie najdôležitejších tvrdení, ktoré podčiarkujú praktické skúsenosti z úspešne realizovaných projektov v oblasti event marketingu. Úspešný event ako trojdimenzionálny obraz. Návštevníci a ich podiel na evente. Jedinečnosť a neopakovateľnosť eventu. Výber a kombinácia jednotlivých vnemov v event marketingu. Dôležitosť dramaturgie z pohľadu eventu. Event a ostatné komunikačné nástroje marketingového mixu firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.