Number of the records: 1  

Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu

  1. Title Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu
    Author infoaut. Šimon Raši
    Author Raši Šimon
    Source document Národohospodářský obzor. Č. 1 (2002), s. 54-59. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2002. ISSN 1213-2446
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing strategický * ruch cestovný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnnotationVymedzenie postavenia a úlohy kooperačného strategického marketingu cieľového miesta cestovného ruchu ako nástroja na zvyšovanie konkurencieschopnosti na globálnom trhu cestovného ruchu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2002: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.