Number of the records: 1  

Aj spotrebiteľ sa učí

  1. Title Aj spotrebiteľ sa učí
    Author infoaut. Hana Adamková
    Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 2 (2004), s. 26. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * informácie * odmeny * psychológia
    AnnotationSpotrebiteľ si postupne vytvára vzťah medzi pocitom a podnetom, ktorý vyvoláva konkrétne správanie. Opakované väzby a podmieňovanie. Na vytvorenie trvalého vzťahu zákazníka je dôležitou podmienkou opakovanie. Zovšeobecňovanie (generalizovanie) - vysvetlenie pojmu. Význam odmeny, ktorú zákazník získa pri vytvorení konkrétneho vzťahu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00393-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.