Number of the records: 1  

Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa

  1. Title Regionálny marketing v praxi agropodnikateľa
    Author infoaut. Elena Horská
    Author Horská Elena
    Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 3 (2004), s. 32-33. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.43 - Poľnohospodárstvo ako hospodárske odvetvie
    Keywords poľnohospodárstvo * podnikatelia * ruch cestovný vidiecky * rozvoj hospodársky * vidiek * Európa * marketing regionálny
    AnnotationRozvoj vidieka je aktuálnym a živým procesom, ktorý mení horizonty európskeho poľnohospodárstva. Multifunkčnosť európskeho poľnohospodárstva. Význam multifunkčnosti pre európsku poľnohospodársku politiku. Multifunkčnosť rozširuje priestor na podnikanie. Európski farmári už multifunkčnosť praktizujú.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.