Number of the records: 1
Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda
Title Telemarketing je samozrejmosťou, call centier nepribúda Author info aut. František Múčka Author Múčka František Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 11 (18. marca 2004) , s. 36-38. - Bratislava : TREND Holding, 2004. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords telemarketing * podpora predaja * outsourcing * Slovensko * svet Annotation Využívanie telefónu na podporu predaja (telemarketing) - vývoj vo svete a na Slovensku. Slovensko zaostáva. Väčšina call centier pôsobiacich na Slovensku nemá dlhú tradíciu. Príčiny súčasného stavu. O slabej pozícii spoločností poskytujúcich outsourcovanie aktívneho či pasívneho telemarketingu hovorí aj porovnanie s Českom, kde je omnoho viac telemarketingových spoločností. Telemarketing cez hranice. Telemarketing predáva viac. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-20 + 10 príl.
article
Number of the records: 1