Number of the records: 1  

Alianční cena

  1. Title Alianční cena
    TranslationAlliance price
    Author infoaut. Ladislav Šafařík
    Author Šafařík Ladislav
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 3 (2003), s. 13-18. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords združenia podnikov * ceny * ceny monopolné * produkty * tvorba cien * náklady fixné * náklady variabilné * zisk
    AnnotationTrendy integrácie organizácií, podnikov a vznik aliancií, partnerstiev. Podľa Lamberta, Stocka a Elramovej môžu teoreticky vzniknúť tri typy zúčastnených organizácií. Posúdenie možnosti využitia tretieho typu integrácie k tomu, aby firmy podieľajúce sa na tvorbe vybraného produktu dosiahli všetky uvedené potenciálne prínosy a maximalizovali svoj zisk. Pre súhrn firiem podieľajúcich sa na zhotovení konečného produktu je použitý pojem aliancie. Pre potreby odlíšenia od monopolnej ceny je použitý pojem aliančná cena. Rozdiel medzi monopolnou cenou a aliančnou cenou produktu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.