Number of the records: 1
Hra, alebo manažment pôsobenia?
Title Hra, alebo manažment pôsobenia? Author info aut. Hana Adamková Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 4 (2004), s. 36. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia * komunikácia marketingová * informácie * psychológia predaja Annotation Snaha o hru alebo predstieranie niečoho (niekedy vedomé, niekedy nevedomé) - snaha zanechať určitý dojem. Ide o prirodzený proces - v prvých okamihoch sa snažíme zanechať dojem a unikajú nám informácie stretnutia. Významný moment, kedy si s partnerom vytvárame názor na seba, sa odohráva hneď v úvode stretnutia. Od neho sa odvíjajú ďalšie úspechy či neúspechy vzťahu. Vznik a úskalia prvého dojmu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00395-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-12
article
Number of the records: 1