Number of the records: 1  

Hra, alebo manažment pôsobenia?

  1. Title Hra, alebo manažment pôsobenia?
    Author infoaut. Hana Adamková
    Author Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 8, č. 4 (2004), s. 36. - Bratislava : SON MEDIA, 2004. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia * komunikácia marketingová * informácie * psychológia predaja
    AnnotationSnaha o hru alebo predstieranie niečoho (niekedy vedomé, niekedy nevedomé) - snaha zanechať určitý dojem. Ide o prirodzený proces - v prvých okamihoch sa snažíme zanechať dojem a unikajú nám informácie stretnutia. Významný moment, kedy si s partnerom vytvárame názor na seba, sa odohráva hneď v úvode stretnutia. Od neho sa odvíjajú ďalšie úspechy či neúspechy vzťahu. Vznik a úskalia prvého dojmu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00395-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.