Number of the records: 1
Efektivní komunikace jako faktor konkurence
Title Efektivní komunikace jako faktor konkurence Translation Effective communication as a competitive factor Author info aut. Stanislav Kudela, Michal Medek Author Kudela Stanislav Co-authors Medek Michal Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 38-42. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia marketingová * výhody konkurenčné * práca s verejnosťou * väzba spätná Annotation Význam komunikácie ako faktora konkurencie. Interná a externá firemná komunikácia. Marketingová komunikácia. Ciele marketingovej komunikácie. Komunikačný mix. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1