Number of the records: 1  

Efektivní komunikace jako faktor konkurence

  1. Title Efektivní komunikace jako faktor konkurence
    TranslationEffective communication as a competitive factor
    Author infoaut. Stanislav Kudela, Michal Medek
    Author Kudela Stanislav
    Co-authors Medek Michal
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 38-42. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia firemná * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia marketingová * výhody konkurenčné * práca s verejnosťou * väzba spätná
    AnnotationVýznam komunikácie ako faktora konkurencie. Interná a externá firemná komunikácia. Marketingová komunikácia. Ciele marketingovej komunikácie. Komunikačný mix.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.