Number of the records: 1
Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu
Title Metody matematické statistiky v marketingovém výzkumu Translation Statistics methods in the marketing research Author info aut. Michal Medek, Stanislav Kudela Author Medek Michal Co-authors Kudela Stanislav Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. Mimořádné číslo (2003), s. 43-46. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords prieskum trhu * marketing * výskum trhu * metódy štatistické * štatistika matematická * súbory štatistické * súbory výberové * indukcia štatistická Annotation V poznaní trhu hrajú významnú rolu marketingový výskum či priamo výskum trhu a štatistické metódy pri ňom používané. Odlišnosti kľúčových termínov marketingový výskum a výskum trhu. Postavenie štatistiky v marketingovom výskume. Charakteristiky výberového štatistického súboru. Štatistická indukcia. Chyby vyskytujúce sa behom výskumu pri jeho vyhodnocovaní. Záverečné doporučenia pri zadávaní marketingového výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.
article
Number of the records: 1