Number of the records: 1  

Napriek pesimizmu rast

  1. Title Napriek pesimizmu rast
    Author infoaut. Martin Mazág
    Author Mazág Martin
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 3 (marec 2004), s. 22-23. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords trh reklamný * ukazovatele * vývoj * 1996-2003
    AnnotationReálne výdavky na reklamu v médiách v roku 2003 narástli o 12,5 perc. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Vývoj ekonomických ukazovateľov a reklamného trhu SR. Vývoj mediamixu 2000-2003.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.