Number of the records: 1
Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií
Title Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií Translation Setting corporate image as the part of marketing targets of the company Author info aut. Viera Čihovská, Júlia Lipianska Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 15-21. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * pojmy * stratégia marketingová * motivácia * značky výrobkov * značky kvality Annotation Firemný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti. Pojem imidž v ekonomickej literatúre. Základné charakteristiky a vlastnosti imidžu. Imidž ako marketingový cieľ. Prepojenosť imidžu, produktu, značky a imidžu organizácie. Metódy procesu tvorby imidžu. Imidž značky. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E03 00017-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1