- Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií
Number of the records: 1  

Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií

  1. Title Tvorba firemného imidžu ako súčasť marketingových cieľov organizácií
    TranslationSetting corporate image as the part of marketing targets of the company
    Author infoaut. Viera Čihovská, Júlia Lipianska
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 3 (september 2003), s. 15-21. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * pojmy * stratégia marketingová * motivácia * značky výrobkov * značky kvality
    AnnotationFiremný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti. Pojem imidž v ekonomickej literatúre. Základné charakteristiky a vlastnosti imidžu. Imidž ako marketingový cieľ. Prepojenosť imidžu, produktu, značky a imidžu organizácie. Metódy procesu tvorby imidžu. Imidž značky.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE03 00017-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.