Number of the records: 1
Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi
Title Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi Author info aut. Kornélia Richterová Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords rozhodovanie * rozhodovanie individuálne * maloobchod * správanie spotrebiteľa * nákup * analýzy Annotation Poznanie spotrebiteľa ako základný predpoklad trhového úspechu. Dynamika procesu nákupného rozhodovania. Odev a obuv ako základné potreby človeka. Kroky nákupného rozhodovania. Analýza vlastného nákupu na základe názorov študentov Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1