Number of the records: 1  

Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi

  1. Title Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi
    Author infoaut. Kornélia Richterová
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords rozhodovanie * rozhodovanie individuálne * maloobchod * správanie spotrebiteľa * nákup * analýzy
    AnnotationPoznanie spotrebiteľa ako základný predpoklad trhového úspechu. Dynamika procesu nákupného rozhodovania. Odev a obuv ako základné potreby človeka. Kroky nákupného rozhodovania. Analýza vlastného nákupu na základe názorov študentov Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.