Number of the records: 1
IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti
Title IKEA: tajomstvo úspechu sa skrýva v jednoduchosti Author info aut. Katarína Urbanová Author Urbanová Katarína Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.11 - Druhy a formy podnikov Keywords firmy * nábytok * priemysel nábytkársky * domy obchodné * distribúcia * komunikácia marketingová * IKEA Annotation Vznik názvu IKEA. Ingvar Kamprad - zakladateľ firmy IKEA. Vízia a obchodná myšlienka firmy IKEA. Produkt a cena. Distribúcia - obchodný dom ako primárne médium na prezentáciu sortimentu. Marketingová komunikácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1