Number of the records: 1
Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí
Title Trendy v rozvoji marketingového manažmentu firiem v novom trhovom prostredí Translation Current trends in marketing management development of companies in new market environment Author info aut. Gabriela Bartáková Author Bartáková Gabriela EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (december 2003), s. 9-14. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords prostredie ekonomické * globalizácia * zákazníci * konkurencia trhová * marketing * manažment * logistika * produkcia * spotrebitelia Annotation Základné charakteristiky nového trhového prostredia. Definícia marketingovej príležitosti. Orientácia útvarov v rámci organizačnej štruktúry na zákazníka. Spôsoby reakcie producentov a sprostredkovateľov na nové trendy v rozvoji marketingového manažmentu. Database ARTICLES References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1